האם הקורונה שינתה את התמהיל ליצירת חווית לקוח?

28.04.21 עד 28.04.21
יום רביעי, 11:00-12:00
איגוד תעשייה וניהול
הדפס אירוע

איך נראית חווית הלקוח ב"נורמלי החדש" שאנו מתמודדים איתו ?

אודות הוובינר

חווית לקוח ואמון – Best Practices ותובנות בתקופת הפוסט קורונה

יצירת אמון ותחושת בטחון במותג תמיד הייתה חשובה והיא אחד מהתנאים ההכרחיים בכל מערכת יחסים, כולל מול לקוחות. יחד עם זאת, תקופת הקורונה מתאפיינת בשינויים מתמידים, גם אצל הלקוחות וגם בארגונים, דבר שעלול לערער את האמון הזה ולאורך זמן לגרום לעלייה בפניות, נטישת לקוחות והוצאות כספיות הנובעות מהצורך לפצות את הלקוחות בניסיון לשקם את האמון.

איך נמדד אמון, ממה הוא מושפע, מה אתם יכולים לעשות כדי לבסס אותו במהירות ומה אתם יכולים לעשות כאשר הוא נפגע?

על כל אלו ועוד נדבר בוובינר.

אודות המרצה

קרן שקד, מוסמכת בינלאומית לחוויית לקוח, ו- Head of Experience Management בחברת AKT Global.

קרן עובדת עם ארגונים בארץ ובעולם ביעוץ ויישום אסטרטגיות מיקוד לקוח.

בנוסף מכשירה מנהלי חווית לקוח בארגונים בקורס ייעודי שקיבל הכרה מהארגון הבינלאומי לחווית לקוח.

הרשמה

השתתפות בוובינר ללא עלות אך מותנת ברישום מראש

הנרשמים לוובינר יקבלו מייל עם קישור להשתתפות:

הקישור ישלח מכתובת:” maya AEAI Webinar” (חשוב לוודא כי הרישום שלך יבוצע מכתובת הדוא”ל עליו מוגדר חשבון הזום שלך)

טופס הרשמה

יש למלא פרטים באנגלית

ליצירת קשר

מאיה קרנצלר
03-5205823
Maya@aeai.org.il