סדנת תוצאה שיווקצר - תהליכי חדשנות והשקת להיטים שיווקיים

23.09.19 עד 23.09.19
יום שני, 17:00 -19:30
הוסף אירוע זה ליומן 09/23/2019 09/23/2019 סדנת תוצאה שיווקצר - תהליכי חדשנות והשקת להיטים שיווקיים

שיווקצר - תהליכי חדשנות והשקת להיטים שיווקיים בעולם של לקוחות מונעים על ידי FOMO (פחד מהחמצה)

"סדנת תוצאה" (תהליך עבודה מונחה שמוביל לתוצאה ישימה לחברה שלכם)

בהדרכת: ד"ר דן הרמן, מנכל חברת "יתרונות תחרותיים" לייעוץ אסטרטגי ושיווקי

אושרית יפרח oshrit@aeai.org.il true

בית המהנדס

רח’ דיזנגוף 200, תל אביב

להסבר הגעה

דמי השתתפות בהתאם לזכאויות המפורטות מטה.

ארגון הדיגיטל
ארגון הדיגיטל
הדפס אירוע

שיווקצר - תהליכי חדשנות והשקת להיטים שיווקיים בעולם של לקוחות מונעים על ידי FOMO (פחד מהחמצה)

"סדנת תוצאה" (תהליך עבודה מונחה שמוביל לתוצאה ישימה לחברה שלכם)

בהדרכת: ד"ר דן הרמן, מנכל חברת "יתרונות תחרותיים" לייעוץ אסטרטגי ושיווקי

ארגון הדיגיטל הישראליכנסים, סדנאות וימי עיוןפיתוח הנדסי-טכנולוגי

לוח זמנים ותוכנית

16:30-17:00 התכנסות בלשכת המהנדסים

17:00-19:30 סדנת תוצאה – שיווק קצר

“שיווקצר” היא שיטה שממוקדת בהצלחות בטווח הקצר והיא מספקת תפיסה ותיק כלים שלם המאפשר ליצור, למתג להשיק ולנהל את מחזור החיים של מוצרים (או מיזמים, מבצעים, קמפיינים ואירועים) שעוצבו במיוחד להיות להיטים שיווקיים: לחדור לשוק מהר, לעורר התלהבות בקרב לקוחות מוגדר ולהרים גל גבוה של הצלחה: רמת ביקוש צרכני גבוהה, או השתתפות/תמיכה – במקרה של תנועות חברתיות, בחירות, פסטיבלים, תערוכות, תכניות טלוויזיה, מהליכי תוכן, מבצעי קד”מ, ועוד.

הגישה וסט הכלים של שיווקצר (Think Short Marketing) פותחו לשימושם של משווקים הנאלצים לשלוף עוד ועוד ארנבים, יונים וחיות אחרות מהכובע ולהיות קוסמים של ממש כדי להצליח שוב ושוב במציאות של תחרות אינטנסיבית ולקוחות מונעים על ידי פחד מהחמצה.

אגב, מנחה הסדנה ד”ר דן הרמן, גילה את תופעת הפחד מהחמצה, היה הראשון לחקור אותה ונתן לה את שמה בעברית ובאנגלית.

מה תקבלו במפגש?

  • הבנת תפקידו של ה- “שיווקצר” לצד השיווק הקונבנציונלי לטווח ארוך.
  • היכרות עם הגישה וצורת החשיבה של שיווקצר.
  • הבנה פרקטית של הפסיכולוגיה הצרכנית העכשווית באמצעות כלים כמו “המוטיבציה הסיזיפית”, פחד מהחמצה (FOMO), “מודל ההתאהבות”, “מחזור החשק” ועוד.
  • היכרות עם העקרונות, התהליך והשיטה של פיתוח להיטים שיווקיים תוך שימוש במודל חדש של חדשנות מהירה (Currenting Competencies).
  • שיטות כמו “מותגים לטווח קצר” (Short Term Brands – STB) להשקה ולשיווק של להיטים שיווקיים.

המנחה: ד”ר דן הרמן הוא אסטרטג עסקי ושיווקי שמפתח עבור חברות בארץ ובעולם פתרונות יצירתיים להגדלת הכנסות, לשיפור רווחיות ולצמיחה. בהמשך לפתרונות האסטרטגיים הוא יוצר מותגים עוצמתיים ומעצב מערכי שיווק ופרסום אפקטיביים – בתהליך אינטגרטיבי.

דן עתיר ניסיון כיועץ, יזם, מנכ”ל וסמנכ”ל לשווק ולאסטרטגיה בחברות ענפים שונים ובמשרדי פרסום ומיתוג.

הוא כתב ספרי ניהול רבי מכר שפורסמו בישראל (“המדריך לבוני מותגים”, “יתרון לא הוגן”), בארה”ב (“Outsmart the MBA Clones”), ברוסיה ובמדינות נוספות. ספרו החדש “שיטת הכפפה – איזה שיווק דיגיטלי מתאים למותג שלך?” יחד עם אריאל פלג, יראה אור בקרוב.

דן הוא יו”ר ארגון הדיגיטל הישראלי.

*ייתכנו שינויים בתוכנית

מידע נוסף

הגעה עצמאית.

מספר המקומות מוגבל.

ההשתתפות הינה אישית על פי מקום פנוי, והיא כפופה לאישור המארגנים.

קיום הפעילות מותנה במינימום משתתפים.

לא ניתן להירשם ו/או לשלם ביום האירוע, נא לשלוח טופס הרשמה ותשלום מראש.

דמי השתתפות

חברי ארגון הדיגיטל/לשכת המהנדסים 30 ש”ח + מע”מ.

מחיר מלא 60 ₪+ מע”מ.

מותנה בהרשמה מראש בלבד.

 

להרשמה לחצו כאן

 

ליצירת קשר

אושרית יפרח
מנהלת שיווק וקשרי חוץ
טלפון: 03-5205821
פקס: 03-5272496
oshrit@aeai.org.il