למה השיווק הדיגיטלי שלך מאכזב?

15.05.19 עד 15.05.19
יום רביעי 16:30-20:30
הוסף אירוע זה ליומן 05/15/2019 05/15/2019 למה השיווק הדיגיטלי שלך מאכזב?

מפגש של עבודה מעשית על האסטרטגיה והשיווק של החברה שלך.

לדיוק השיווק הדיגיטלי, חיסכון בעלויות, שימוש מושכל בכלים הרלוונטיים ושיפור התוצאות.

נעה פלדמן Noa@aeai.org.il true

בית המהנדס

רח’ דיזנגוף 200, תל אביב

להסבר הגעה

ארגון הדיגיטל
ארגון הדיגיטל
הדפס אירוע

מפגש של עבודה מעשית על האסטרטגיה והשיווק של החברה שלך.

לדיוק השיווק הדיגיטלי, חיסכון בעלויות, שימוש מושכל בכלים הרלוונטיים ושיפור התוצאות.

ארגון הדיגיטל הישראליכנסים, סדנאות וימי עיוןפיתוח הנדסי-טכנולוגי

אודות ומטרות הסדנה

אודות הסדנה

מנהלים רבים מרגישים שלמרות כל המשאבים המושקעים בשיווק הדיגיטלי – התוצאות לא מממשות את ההבטחה הגדולה. הסיבה לכך נובעת מחוסר ההתאמה בין אסטרטגיית השיווק לאסטרטגיה העסקית של החברה.

“שיטת הכפפה” היא גישה חדשה שמציעה מודל פשוט, אלגנטי וברור לקבלת החלטות שיטתית. במפגש נבחר את מודל הפעולה האסטרטגי-שיווקי הנכון לחברה שלך ונלמד כיצד להשתמש בו בדרך אפקטיבית שתספק את התוצאות הרצויות.

מטרות הסדנה

 נעסוק בבעייתיות השיווק הדיגיטלי העכשווי ונבין מדוע הוא מאכזב במקרים רבים.

 היכרות עם “שיטת הכפפה” ותדרוך כיצד להשתמש בה.

 זיהוי מודל הפעולה האסטרטגי-שיווקי הנכון לחברה שלך ודרכי פעולה מדויקות להשגת המטרות העסקיות והשיווקיות שלך.

 פיתוח צעדים קונקרטיים ליישום של המודל בתכנית השיווק הדיגיטלי של החברה שלך.

קהל היעד

 מנכל”ים/ות.

 סמנכ”לי/ות שיווק.

 מנהלי/ות שיווק דיגיטלי.

 יועצים/ות עסקיים ושיווקיים.

 אנשי/נשות מקצוע בתחומי השיווק הדיגיטלי.

על המרצה

ד”ר דן הרמן, יוצר “שיטת הכפפה”, הוא אסטרטג עסקי ושיווקי שעוזר לחברות בארץ ובעולם ליצור פתרונות חדשניים המשפרים רווחיות ומאפשרים צמיחה. לדן ניסיון של יותר מ- 30 שנה כמנהל בכיר בחברות, יועץ, מוביל תהליכי מיתוג ופרסומאי. הוא מחברם של ספרים רבי מכר שראו אור בישראל (“המדריך לבוני מותגים”, “יתרון לא הוגן”) ובמדינות אחרות, לרבות  Outsmart the MBA Clones אשר נמכר בשוק האמריקני וב – Amazon.com. ספרו החדש “שיטת הכפפה – כלי עזר לקבלת החלטות אסטרטגיות בשיווק–דיגיטלי”, שנכתב ביחד עם אריאל פלג, יראה אור בקרוב.

דן מרצה ומנחה סדנאות מבוקש בתחומי מומחיותו.

מבנה המפגש

16:30-17:00 התכנסות

17:00-18:30 זיהוי המודל השיווקי המתאים לחברה שלך לפי שיטת הכפפה. יצירת מבנה העל למערך השיווק הדיגיטלי שלך בהלימה מלאה למצב השיווקי ולמטרות העסקיות והשיווקיות.

18:30-18:45 הפסקה.

18:45-19:45 חידוד האסטרטגיה השיווקית והמיתוגית של החברה שלך בעזרת שיטת הכפפה וחיזוק החיבור בינה ובין השיווק הדיגיטלי.

19:45-20:30 בניית תכנית פעולה מעשית ליישום המודל בתכנית השיווק הדיגיטלי של החברה שלך.

דמי השתתפות

מחיר מלא 230 ש”ח + מע”מ 
מחיר לחברי לשכת המהנדסים/ ארגון הדיגיטל 170 ש”ח + מע”מ

מותנה בהרשמה מראש

להרשמה לחצו כאן

מידע נוסף

מספר המקומות מוגבל. ההשתתפות הינה אישית על פי מקום פנוי, והיא כפופה לאישור המארגנים.

קיום הפעילות מותנה במינימום משתתפים.

לא ניתן להירשם ו/או לשלם ביום האירוע, נא לשלוח טופס הרשמה ותשלום מראש.

 

 

פרטי איש קשר של הפעילות

נעה פלדמן
רכזת פרויקטים - ארגון הדיגיטל הישראלי
טלפון: 052-5155363
פקס: 03-5272496
Noa@aeai.org.il