Content Marketing

04.06.19 עד 04.06.19
יום שלישי 17:00-20:00

בית המהנדס

רח’ דיזנגוף 200, תל אביב

להסבר הגעה

 

ארגון הדיגיטל
ארגון הדיגיטל
הדפס אירוע

תוכן הינו הכלי האפקטיבי ביותר להעברת מסרים מורכבים, אמצעי המרה וכלי פרפורמנס אפקטיבי - אם יודעים להשתמש בו נכון.

בהשתלמות נשים דגש על צרכני התוכן ועל פלטפורמות הפצה אפקטיביות.

לוח זמנים ותוכנית

17:00-17:30 התכנסות בלשכת המהנדסים

17:30-18:45 The User Experience of Content Marketing

מרצים: 

טל פלורנטין, מנכ”ל Summurai וממובילי תחום ה-UX בישראל.

ענבל ארגוב, סמנכ”ל מוצר ב-Summurai. נבחרת רשימת 30 הצעירים המשפיעים של פורבס ישראל.

כולנו מבינים את חשיבות הContent Marketing אבל נוטים להתעסק בתוכן במקום בצרכנים שלו. איך נראה המפגש עם התוכן מהצד של המשתמשים ומה אפשר לעשות כדי שהתוכן שלכם יתחיל לעבוד? בהרצאה נסקור את תמונת המצב של Content Marketing בעולם, נכיר את מערכת ההפעלה האנושית ואת המחסומים שלה במפגש עם תוכן, נבחן רעיונות ותפיסות ונציג את התובנות והתוכניות שלנו לעתיד בSummurai – הפלטפורמה להנגשת סיכומי מאמרים.

18:45-19:00  הפסקת קפה

19:00-20:15 the what and how of native content advertising 

מרצה: איתמר גולדפלד – מנהל הפעילות העסקית של אאוטבריין ישראל.

גם התוכן הטוב ביותר לא יעבוד ללא פלטפורמות הפצה אפקטיביות. בהרצאה נעסוק בפרקטיקות וטיפים לעבודה נכונה בפלטפורמות נייטיב בדגש על אאוטבריין – פלטפורמת המלצות התוכן המובילה בעולם. נבחן מתי וכיצד הכי נכון להשתמש בהפצת תוכן על מנת למקסם את תקציב השיווק וכיצד להפיץ את המסרים שלנו בצורה הנכונה ביותר על מנת לקבל תוצאות וROI חיובי על ההשקעה שלנו.

20:15 סשן שאלות ותשובות.

*ייתכנו שינויים בתכנית.

מידע נוסף

הגעה עצמאית

מספר המקומות מוגבל. ההשתתפות הינה אישית על פי מקום פנוי, והיא כפופה לאישור המארגנים.

קיום הפעילות מותנה במינימום משתתפים.

לא ניתן להירשם ו/או לשלם ביום האירוע, נא לשלוח טופס הרשמה ותשלום מראש.

דמי השתתפות

חברי ארגון הדיגיטל ללא תשלום

חברי לשכת המהנדסים והאדריכלים ללא תשלום

מחיר מלא 50 ₪+ מע”מ

מותנה בהרשמה מראש

להרשמה לחצו כאן

ליצירת קשר

נעה פלדמן
רכזת פרויקטים - ארגון הדיגיטל הישראלי
טלפון: 052-5155363
פקס: 03-5272496
Noa@aeai.org.il