השתלמות אסטרטגיה עסקית ומודלים עסקיים בעידן דיגיטלי

23.01.19 עד 23.01.19
יום רביעי

בית המהנדס

רח’ דיזנגוף 200, תל אביב

להסבר הגעה

דמי השתתפות בהתאם לזכאויות

המפורטות מטה

ארגון הדיגיטל
ארגון הדיגיטל
הדפס אירוע

המפגש יעסוק בפיתוח וביישום אסטרטגיות מנצחות בעידן דיגיטלי.

ההרצאה הראשונה עוסקת בהזדמנויות לחדשנות באסטרטגיה שפותחים המודלים העסקיים החדשים שעוצבו בסביבת האינטרנט.

ההרצאה השניה, בשיטה חדשה לפיתוח אסטרטגיה יחד עם דרכי היישום שלה בחדשנות מוצרית, במיתוג ובשיווק – כקונספט משולב.

ארגון הדיגיטל הישראליכנסים, סדנאות וימי עיוןפיתוח הנדסי-טכנולוגי

לוח זמנים ותוכנית

17:00-17:30 התכנסות בלשכת המהנדסים

17:30-18:30 אסטרטגיה עסקית ומודלים עסקיים בעידן דיגיטלי 

(Subscription, Experience, Access, Ecosystem, On-Demand, Freemium, Free, Pyramid)

מרצה: ד”ר דן הרמן, מבעלי חברת “אומני קונספט – סטודיו לאסטרטגיה בפעולה”.

בשנים האחרונות נוצרו על רקע האפשרויות הטכנולוגיות בעידן הדיגיטלי מודלים עסקיים חדשים ומחודשים, מוכרים יותר ופחות. היכרות טובה עם מודלים אלה מרחיבה את החשיבה הניהולית ופותחת הזדמנויות עסקיות חדשות גם לחברות ותיקות וגם לסטרטאפים. בהרצאה זו ד”ר הרמן יסקור את המודלים העסקיים האלה, יסביר את מגוון הדרכים בהן ניתן ליישם אותם ובעיקר ימחיש איך כל אחד ממודלים אלה מאפשר אסטרטגיות עסקיות חדשניות מבדלות ובונות יתרונות תחרותיים.

18:30-18:50  הפסקת קפה

18:50-19:50 קונספטים אסטרטגיים כוללים: שילוב של אסטרטגיה, חדשנות, מיתוג ושיווק

מרצים: ד”ר דן הרמן ודוד אייזיק, מבעלי חברת “אומני קונספט – סטודיו לאסטרטגיה בפעולה”.

האסטרטגיה היא בעצם, המותג. ההפרדה הנהוגה בין תהליכי פיתוח אסטרטגיה עסקית ושיווקית לבין פיתוח מותגים ומערכי שיווק, גורמת במקרים רבים ליישום לקוי של האסטרטגיה העסקית-שיווקית ולמיתוג שהוא תרגיל ביצירתיות ובעיצוב יותר מאשר אמצעי מדויק להשיג הצלחה עסקית.

בהרצאה יציגו דרכים חדשות, מהירות ויעילות לבנות קונספטים אסטרטגיים כוללים בהם “פיצוח” אסטרטגי שמאפשר להשיג מטרות עסקיות מאתגרות  ופיתוח מותג עוצמתי נעשים בתהליך אחד משולב שמאפשר גם חדשנות מתוך הקונספט, בניית מנועי צמיחה  ויצירת מקורות הכנסה ורווח חדשים.

19:50-20:00 סשן שאלות ותשובות

 

*ייתכנו שינויים בתוכנית

 

ד”ר דן הרמן הוא אסטרטג עסקי ושיווקי שעוזר למנהלים ולחברות להשיג מטרות מאתגרות בדרכים יצירתיות.

דוד אייזיק הוא אסטרטג יישומי, storyteller מומחה בבניית סיפורי מותג ויצירת מערכי נאמנות לקוחות.

מידע נוסף

הגעה עצמאית

מספר המקומות מוגבל. ההשתתפות הינה אישית על פי מקום פנוי, והיא כפופה לאישור המארגנים.

קיום הפעילות מותנה במינימום משתתפים

לא ניתן להירשם ו/או לשלם ביום האירוע, נא לשלוח טופס הרשמה ותשלום מראש.

 

דמי השתתפות

חברי ארגון הדיגיטל ללא תשלום

חברי לשכת המהנדסים והאדריכלים ללא תשלום

מחיר סטודנט לתואר ראשון (בהצגת תעודה) ללא תשלום

איגוד בנייה ותשתיות / עמותת האדריכלים ללא עלות

מחיר אזרח ותיק (בהצגת תעודה) ללא תשלום

מחיר מלא 30 ₪+ מע”מ

מותנה בהרשמה מראש

 

להרשמה לחץ כאן