מיטאפ בנושא ניהול מוצר בחברת AppsFlyer

21.05.23 עד 21.05.23
יום ראשון, 18:30-21:00

משרדי חברת AppsFlyer

משכית 14 הרצליה, קומת כניסה.

איגוד תעשייה וניהול
הדפס אירוע

תחום ניהול המוצר הינו מהתחומים הצומחים והמשמעותיים בחברות הייטק ובחברות יצרניות אחרות. במפגש שיתקיים בחברת AppsFlyer נשמע על ניהול מוצרים, אתגרי התפקיד וחשיבותו מזוויות שונות ומפי מנהלי מוצר מנוסים אשר ישליכו אור על חשיבות תחום מקצועי זה בקשת נרחבת של חברות ותחומים שונים.

אודות המפגש

ניהול מוצר הוא תפקיד מכריע בכל ארגון שמפתח ומשווק מוצרים. הוא מערב זיהוי, פיתוח ושיווק מוצרים העונים על צרכי הלקוחות תוך השגת היעדים האסטרטגיים של החברה. תפקידו של מנהל מוצר הוא להבטיח שהמוצרים יושקו וינוהלו בהצלחה לאורך מחזור החיים שלהם, מרעיונות ועד פרישה.

מנהלי מוצר משמשים כגשר בין מחלקות שונות, כולל הנדסה, עיצוב, שיווק, מכירות ותמיכת לקוחות. הם אחראים ליצירת חזון למוצר, ביצוע מחקרי שוק, הגדרת מפת הדרכים של המוצר, תעדוף תכונות, קביעת תמחור והבטחה שהמוצר עונה על צרכי הלקוח וציפיותיהם.

המפגש יעסוק בדרכים השונות בהן ניהול מוצר יעיל יכול לעזור לעסקים להישאר תחרותיים, לשפר את שביעות רצון הלקוחות, להגדיל הכנסות ולהניע חדשנות. מנהל מוצר מיומן יכול להבטיח שהמוצר תואם את יעדי החברה ושהוא יישאר רלוונטי בשוק המשתנה במהירות. בסופו של דבר, הצלחתו של מוצר תלויה באיכות ניהול המוצר, מה שהופך אותו לתפקיד קריטי בכל ארגון.

אודות חברת AppsFlyer

AppsFlyer היא פלטפורמת ניתוח וייחוס של אפליקציות לנייד שעוזרת לעסקים למדוד ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום השיווקיים שלהם. הוא מספק נתונים ותובנות בזמן אמת כדי לעזור למשווקים ניידים לקבל החלטות מונחות נתונים.

מטרות המפגש

  • הכרת פעילויות ניהול מוצר בחברות
  • חשיבות ניהול המוצר בתהליכי פיתוח
  • אתגרים ומגמות בתחום ניהול המוצר

קהל יעד

מהנדסי תעשייה וניהול, מנהלים, עובדי חברות הייטק ומחלקות שיווק ופיתוח מוצר.

תכנית המיטאפ

18:30-18:50 התכנסות והיכרות
18:50-19:00 דברי פתיחה
19:00-19:45 הרצאה ״החיים והחיות של מנהל מוצר״: רם ברקוביץ, דירקטור ניהול מוצר ב AppsFlyer
19:45-20:00 הפסקה
20:00-20:50 הרצאה ״יום בחיי מנהל מוצר ב AppsFlyer”: דובי פורי, ראש צוות ניהול מוצר Appsflyer
20:50-21:00 דברי סיכום

מידע כללי

  • מספר המקומות מוגבל

לשאלות יש למלא את הפרטים הבאים כולל נושא הפנייה

ההרשמה ליום העיון הסתיימה - נתראה במפגש הבא