וובינר Monday: מערכת לניהול פרויקטים

12.07.22 עד 12.07.22
יום שלישי, 11:00-12:00
איגוד תעשייה וניהול
הדפס אירוע

ניהול פרויקט. אז איך עושים את זה אחרת?

אודות הוובינר

כמנהלי פרויקטים אנחנו רוצים לראות את התהליכים ואת ההתקדמות בצורה ברורה ואפקטיבית, מבלי לצלול לאינסוף מיילים ולדוג תשובות. ואנחנו רוצים שדברים יקרו בלי שנגרר לישיבות יומיות. ואנחנו בעיקר רוצים שדברים יזרמו, שתהיה תקשורת טובה בין העובדים ושדברים לא יפלו בין הכיסאות

בהרצאה נלמד כיצד לנהל בקלות מספר פרויקטים ממקום אחד. ניצור דשבורדים מותאמים אישית שדרכם נוכל להבין צווארי בקבוק וסיכונים, ובעזרתם ננהל את הזמן ואת המשימות השונות בצורה מיטבית. נראה כיצד ניתן לארגן את המידע בצורה ויזואלית וקלה לסריקה, תוך שימוש בפיצ׳רים מותאמים אישית שיתנו מענה כמעט לכל צורך.

נלמד כיצד ניתן לחסוך זמן על ידי יצירת תהליך אוטומטי של הפרויקטים והמשימות ונחקור את האינטגרציות השונות במערכת שמאפשרות לשמור את התקשורת במקום אחד.

אודות המרצה

עדי מאיר, Customer Success Manager at ESL

יועצת מוצר ובעלת רקע עשיר באפיון תהליכי עבודה שונים והטמעתם במערכת monday.com.

הרשמה

השתתפות בוובינר ללא עלות, אך מותנת ברישום מראש.

הנרשמים לוובינר יקבלו מייל עם קישור להשתתפות:

הקישור ישלח מכתובת:” maya AEAI Webinar” (חשוב לוודא כי הרישום שלך יבוצע מכתובת הדוא”ל עליו מוגדר חשבון הזום שלך)

טופס הרשמה

יש למלא פרטים באנגלית

ליצירת קשר

מאיה קרנצלר
03-5205823
Maya@aeai.org.il