סדנת אנליטיקס למתחילים

16.06.19 עד 23.06.19
ימי ראשון, בין השעות 09:00-16:15
הוסף אירוע זה ליומן 06/16/2019 06/16/2019 סדנת אנליטיקס למתחילים

סדנת אנליטיקס למתחילים הינה סדנת בסיס להכרות הכלים הנפוצים ויכולות בתחום האנליטיקס Analytics.
בסדנה התלמידים יכירו את הפלטפורמות השימושיות ביותר בשוק, מעבר לגוגל אנליטיקס (Beyond Google Analytics)

לוי רויטל education@aeai.org.il true

בית המהנדס
רח’ דיזנגוף 200, תל אביב
להסבר הגעה

דמי השתתפות בהתאם לזכאויות

מתעניינים? לפרטים נוספים

רויטל לוי
03-5205808
education@aeai.org.il

ארגון הדיגיטל
ארגון הדיגיטל
הדפס אירוע

סדנת אנליטיקס למתחילים הינה סדנת בסיס להכרות הכלים הנפוצים ויכולות בתחום האנליטיקס Analytics.
בסדנה התלמידים יכירו את הפלטפורמות השימושיות ביותר בשוק, מעבר לגוגל אנליטיקס (Beyond Google Analytics)

כנסים, סדנאות וימי עיוןפיתוח הנדסי-טכנולוגיקורסים והסמכותחדש!

אודות ומטרות הסדנה

אודות סדנת אנליטיקס למתחילים

סדנת אנליטיקס למתחילים הינה סדנת בסיס להכרות הכלים הנפוצים ויכולות בתחום האנליטיקס Analytics. המונח אנליטיקס מתייחס לכלי הניתור הקיימים היום בשוק אשר מאפשרים לכל בעל אתר ו/או אפליקציה לנטר ולנתח:

  • דרכי ההגעה של משתמשים לאתר/אפליקציה – Marketing attribution
  • ניתור התנהגות המשתמשים בתוך האתר/אפליקציה – Behavioral Analytics
  • מעקב אחרי פעולות פיננסיות (טרנזקציות) בתוך המערכת – Monetization
  • מעקב אחרי פעולות ויראליות, לדוגמה הפצה והמלצה בין משתמשים – Virality

בסדנה המשתתפים יכירו את הפלטפורמות השימושיות ביותר בשוק, הרבה מעבר לרק גוגל אנליטיקס (Google Analytics). בין היתר נכיר ונתרגל: מיקספנל – Mixpanel | פיירבייס – Firebase | פייסבוק אנליטיקס – Facebook Analytics | אפסי – Appsee | אפספלייר – Appsflyer | הוטג’אר – Hotjar ועוד.

מטרות סדנת אנליטיקס למתחילים

  • הכרת היכולות וכלי הניתוח הניתוח בעולומות האנליטיקס
  • הכרת פלטפורמות האנליטיקס הקיימות היום בשוק, ההבדלים ביניהם והקניית הכלים להבין ולבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר בהתאם למוצר
  • מתודות תכנון והטמעה של מערכות אנליטיקס – הקניית היכולת לכתוב תוכנית אנליטיקס אשר התוצר שלה הוא מסמך אותו המתכנתים ידעו להטמיע בתוכנה

קהל היעד

  • מנהלי מוצר
  • אנשי שיווק דיגיטלי
  • מתכנתים (הסדנה אינה כוללת תכנות כלל)
  • אנליסטים ואנשי BI המבקשים להכיר את יכולות הכלים הקיימים היום ‘על המדף’
  • יזמים אשר מבינים את הצורך בלהיות מסוגלים ‘לצלול’ אל תוך המידע ולגבש תובנות באופן עצמאי

דרישות קדם

  • לא נדרש ידע או ניסיון קודם בשימוש בכלי אנליטיקס
  • הכרה בסיסית של עולמות הדיגיטל: אתרים, אפליקציות וכו’

אודות המרצה

יואב יחיעם – יועץ אסטרטגי בתחום ניהול המוצר. בעל ניסיון של למעלה מ 10 שנים בעולם האנליטיקס על שלל היכולות והכלים הקיימים בו. מומחה עולמי בתחום האנליטיקס. מספק שירותי ייעוץ אנליטיקס לחברות ומוצרי דיגיטל מהארץ ומהעולם. מרצה, מעביר סדנאות וכותב מאמרים בתחום האנליטיקס אשר פורסמו במגזינים המובילים בעולם

כללי

  • סה”כ 16 שעות אקדמיות
  • סדנה בת 2 פגשים, בימי א’, בין השעות: 09:00-16:15, התכנסות החל מ-08:30
  • חובת נוכחות לפחות 80%
  • המחיר כולל כיבוד קל וארוחת צהריים קלה
  • פתיחת הסדנה מותנית במינימום משתתפים
  • מספר המקומות מוגבל
  • הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה שבועות לפני יום האירוע. ביטול לאחר המועד יחויב במלוא דמי ההשתתפות

תעודה

מסיימי הסדנה העומדים בדרישות יהיו זכאים לתעודה מטעם לשכת המהנדסים וארגון הגידיטל הישראלי

נושאי הלימוד

מספר מפגשתאריך מפגששעות לימודנושא לימוד למפגש
116/06/201909:00-16:15
  • מבוא לאנליטיקס
  • הכרת הפלטפורמות הפופולריות Beyond Google Analytics
  • אתרים אל מול אפליקציות – משמעויות עיקריות
  • אירועים ותכונות – Event and properties
  • טקטיקות ניתור וניתוח:
    • משפכים – Funnels
    • אגרגציות – Aggregations
    • סגמנטציות – Segmentations
    • טבלאות Cohort
223/06/201909:00-16:15
  • טקטיקה – כתיבת טבלת אירועים – Events table
  • אסטרטגיה – בניית תוכנית אנליטיקס:
    • הגדרת מטרות
    • יעדים KPIs
    • מיפוי אינטראקצית משתמש – מוצר – User flows
    • תרגום שאלות לכלי מחקר
  • בדיקות QA במערך האנליטיקס ועד כמה הוא חשוב

* יתכנו שינויים בתכנית הלימודים

להרשמה

להשארת פרטים לחצו כאן

פעילויות נוספות מומלצות עבורך

סדנת אנליטיקס למנהלי מוצר

קורס ניהול מוצר

השתלמות פיתוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

פרטי איש קשר של הפעילות

לוי רויטל
מנהלת פרויקטים באגודת סביבה וקיימות ורכזת הדרכה ושיווק
טלפון: 03-5205808
פקס: 03-5272496
education@aeai.org.il